Sonntag, 22. September 2013

Kunterbunte Nr. 363

Kunterbunte Nr. 363

22.09.2013


I want someone to hold me
Someone who holds me tide.
Not someone who tells me
How to live my life.

I need someone to help me
Someone who makes me smile
Not one who tries to fake it
Someone who can wait a while.

I want someone to kiss me
Someone who really misses me
Not one who gives up quickly
Someone who knows me truly.

I need someone to be here
Someone who really cares
Someone who tries to stop me
If I'd like to go away

[ (C) Kunterbunt, 22.09.2013 ]

2 Kommentare:

  1. "Be the one to guide me, but never hold me down."

    Dieses Nr. 363 ist unglaublich schön und spricht mir gradezu aus der Seele.

    LG Freigeist

    AntwortenLöschen
  2. ...sehr viel Gefühl....sehr schön..
    LG Gunhild

    AntwortenLöschen

Wie schön, dass Du dir Zeit genommen hast, auf meiner Seite zu stöbern.
Ich freue mich über deine Meinung, deine Interpretationen zu meinen Gedichten und einfach über Feedback!

Vielen Dank, dass Du dir die Zeit nimmst.
Die Spurenhinterlasserin